Jak wejście w stan medytacji i koncentrację przedkonkurencyjną

0
146

Ocieplenie mentalne to nic innego

Ocieplenie mentalne to nic innegoGdzie nasza koncentracja koncentruje się na ważnych aspektach wyścigu, które można uszeregować za pomocą cel: bardzo ważne jest, aby na etapie poprzedzającym konkurs, a zatem w momencie, gdy jesteś w mentalnym ociepleniu, dobrze pamiętasz cel, który chcesz osiągnąć, wyrażając go w pozytywny sposób.

Wiele osób przed zawodami nie ma jasnego pojęcia, co może być ostatecznym celem do osiągnięcia, zamiast tego ważne jest, aby wiedzieć, jaki jest cel, aby zrozumieć, jak go osiągnąć jak : kiedy zdamy sobie sprawę, że cel musi zostać osiągnięty, ważne jest, aby zrozumieć, jak go osiągnąć, na przykład musimy wiedzieć w jakim tempie możemy uruchomić maraton, aby osiągnąć nasz cel, jak możemy poradzić sobie z 42km195mt.

Tak więc w rozgrzewce umysłowej ważne staje się stworzenie skutecznej taktyki wyścigu orientacja: jest w fazie ogrzewania psychicznego dyskutujemy, jaki jest nasz stan fizyczny, którego doświadczamy, nasz nastrój, co rozumiemy, jak postrzegamy ten czas Pre konkurs, jakie są odczucia i emocje, które otaczają cię w tym momencie przed wyścigiem. Świadomość naszego stanu i chwili obecnej ma ogromne znaczenie dla osiągnięcia maksymalnej wydajności.

Ale ta postawa jest również ważna dla naszych przyjaciół,

Ale ta postawa jest również ważna dla naszych przyjaciół,Grupy, z którą dzielimy się doświadczeniami sportowymi analiza miejsca: ważne staje się również analiza miejsca, w którym będziemy prowadzić naszą pracę, analizować lokalizację, odlot, przyjazd, ważne miejsca zdarzenia, jest aspektem nie należy przeoczyć. Wszystko to pozwoli Ci mieć większą kontrolę i świadomość tego, z czym masz do czynienia po tej fazie rozgrzewki umysłowej oprócz wiedzy o punktach, na których skupiłeś się w ociepleniu mentalnym, staje się fundamentalne, podobnie jak wszystkie techniki i ćwiczenia mentalne, znalezienie czasu, miejsca, idealnego nastroju, aby móc mentalnie przygotować się na wydarzenie.

Dlatego konieczne staje się, aby to mentalne ocieplenie miało miejsce na kilka godzin przed wydarzeniem , w relaksującym miejscu, w spokojnym i pogodnym nastroju kolejny subtelny aspekt dotyczy ładunku psychologicznego lub ładunku psychologicznego przed wydarzeniem. Niestety ten aspekt może być również negatywny, zależy to od poziomu aktywacji i sposobu pobierania. Wszyscy przed wyścigiem mamy stan koncentracji i ładunek psychologiczny, który pozwala nam wiedzieć, kiedy jesteśmy gotowi do wyścigu lub konkretnego treningu sportowego lub ćwiczenia.

Niektóre badania mówią, że ładunek psychologiczny, poziom aktywacji, powinien znajdować się na „średnim poziomie”, ani za dużo rozładowania, ani za dużo obciążenia, aby osiągnąć maksymalną wydajność. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że jeśli nie jesteś wystarczająco zmotywowany, nie jesteś wystarczająco skoncentrowany i naładowany umysłowo, prawdopodobnie nie będziemy mieli zasobów mentalnych i fizycznych, aby wykonać świetną robotę.

Jeśli wręcz przeciwnie jesteśmy zbyt obciążeni

Jeśli wręcz przeciwnie jesteśmy zbyt obciążeniRyzykujemy rozproszenie cennej energii przed wydarzeniem, a to w dużej mierze oznacza pojawienie się na taśmach startowych już z wyczerpanym zbiornikiem węglowodanów. Pamiętaj,: wyobraź sobie, pokazać doskonałą wydajność, która odbyła się w przeszłości pozwala naszemu umysłowi i ciału rozruchu w pozytywnym przypadku!.

Sprawiają, że czujesz się w stanie łaski, już żył, że słyszał jak Twój stan psychiczny: po pierwszym kroku znajdziesz się w stanie optymalnego przygotowania do wyścigu, całkowicie połączonego i zanurzonego w tym, co robisz, zarówno psychicznie, jak i fizycznie wizualizuj: aby uczynić ten stan przygotowania jeszcze bardziej skutecznym, możesz zawrzeć ten moment w pozytywny sposób lub, jak robi to wiele wzorów, w słowie, które powtarza się jak mantra lub fizyczny gest, który wywołuje w umyśle ten stan łaski trening: gdy znajdziesz swój stan psychiczny i ładunek psychologiczny idealny, to prawda, że wdychałeś swój Sport.

Do czynności, które musisz wykonać, takich jak bieganie w maratonie, wyobraź sobie, gdy biegasz i znajdź równowagę ciała i umysłu tym dwóm metodom rozgrzewki psychicznej i ładunku psychologicznego musi towarzyszyć identyfikacja i rozwój pozytywnych celów widziałem i spotkałem wielu ludzi, którzy chcieli zmienić pewne sytuacje w swoim życiu, chcieli osiągnąć cele, ale po drodze stracili właściwą drogę wszystko to dlatego, że albo przestajesz definiować swoje cele bez żadnych konkretnych działań, albo źle ustalasz cele.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here